werving en selectie specialist in klantcontact en customer experience

Fan van

Wij zijn fan van de volgende bedrijven:

ZYNC logo_ZYNC logo op wit
ZYNC is een organisatieadviesbureau en bestaat uit Frank van der Linden en Tom Horst. Ze focussen zich op de organisatie van arbeid en instroom. Denk hierbij aan vraagstukken rondom flexibiliteit, inkoop van flexibele arbeid of strategische personeelsplanning. Beide heren hebben een uitgebreid trackrecord in o.a. klantcontact organisaties. Hun 5 G’s: Gemak, Gewin, Genot en Geen Gezeik. ZYNC doet: Advies, uitvoering en interim.
kcm
De Klantcontact Monitor is een jonge en ambitieuze organisatie met maar één doel: klanten blij maken met de KCM, een prachtige oplossing en perfecte service. De Klantcontact Monitor biedt een betaalbare en eenvoudig te hanteren webtoepassing waarmee je via een persoonlijk online dashboard continu zicht hebt op de kwaliteitsbeleving van jouw klanten én medewerkers. Op alle denkbare niveaus. Altijd en overal. Met de KCM heb je een krachtig instrument in handen waarmee je snel en gericht klant- en medewerker tevredenheid kunt verbeteren en dus kosten kunt verlagen.
logo_hrmloket_payrolling_300
Geen één organisatie is hetzelfde en daarom biedt HRM Loket naast standaard payrolling ook maatwerk oplossingen. Speciaal voor intermediairs heeft HRM Loket een dienst ontwikkeld die er voor zorgt dat de intermediair zich maximaal kan focussen op de werving en selectie. HRM Loket neemt alle administratieve en juridische taken over die aan het werkgeverschap verbonden zijn. Samen werken aan goed werkgeverschap en aan het succes van de organisaties.
logo(jpg)
Bureau Klantcontact vindt dat de klantervaring beter kan. Beter moet. Daarom wil Bureau Klantcontact meer aandacht voor momenten waarop klanten interactie hebben met bedrijven. Met als resultaat een loyale, meer winstgevende klant. Bureau Klantcontact is expert op het gebied van klantervaring, de zogenaamde Customer Experience (Cx). Ze ondersteunen bedrijven bij het ontwerpen en het implementeren van een structurele en consequente klantervaring over alle kanalen die past bij de klant, de organisatie én het merk.